Časté otázky zákazníků
Výběr správného kotoučku:
Jak poznám, který kotouček potřebuji?
Velice jednoduše, je potřeba si změřit svůj současný kotouček podle plánku. A to šířku, průměr a dutinku (př.: 80mm/70mm/12mm). Pak už jen nalézt odpovídající kotouček na našich stránkách a objednat.
Jak poznám termo kotouček od normálního?
Termo kotouček poznáte nejjednodušeji tak, když nehtem přejedete přes vnější stranu papíru, musí Vám po nehtu zůstat černá čára. Termo kotouček má také lesklý povrch oproti papírovému (offsetovému)
Změřil jsem si rozměr kotoučku, avšak u Vás v nabídce jsem žádné takové nenašel?
Pokud nenaleznete požadovaný rozměr kotoučku, kontaktujte nás na info@nejlevnejší-kotoucky.cz nebo +420 774 727 402. Obratem Vám zašleme cenovou nabídku požadovaného rozměru. Pokud Vám změřený rozměr nesouhlasí v řádu milimetrů, jedná se o toleranci výroby. Vyberte nejbližší možný rozměr, který naleznete v naší nabídce
Co znamenají uváděné rozměry, nevím, podle čeho si mám vybrat?
Uvedený rozměr je ve formátu: šířka / průměr / průměr dutinky v milimetrech. Většina výrobců tiskových zařízení uvádí pro svůj výrobek daný rozměr zkráceně př.: 80/70/12.
Lze objednat i menší množství, než je uvedeno jako minimální balení?
Menší množství balení je v současné době nabízeno u nejprodávanějších druhů kotoučků. Množstevní varianty naleznete v kartě jednotlivých produktů. V případě zájmu jiného rozměru nás kontaktujte pro bližší informace.
Znám pouze výrobce pokladny či tiskárny a nemám již žádný kotouček, který můžu změřit?
V naší sekci vyhledávání v pokladních kotoučcích: PODLE ZAŘÍZENÍ jistě naleznete Váši pokladnu, tiskárnu či poskytovatele EET pokladního systému. Po vyfiltrování Vašeho zařízení se Vám zobrazí vhodný kotouček.
Zjistila jsem, že mám v tiskárně poslední kotouček a na druhý den již nevystačí?
Volejte na 774 727 402, pokusíme se Vám v každém případě vyjít vstříc!
Objednávka:
Objednala jsem si kotouček, ale do mé pokladny nepasuje, co s tím?
Kontaktujte nás nejpozději do 5 dnů od převzetí zboží na info@nejlevnejsi-kotoucky.cz nebo +420 774 727 402 a sdělte nám typ, model a výrobce Vašeho zařízení a my Vám najdeme vhodný druh a rozměr kotoučku. Špatně objednané zboží nám zašlete zpět a obratem Vám bude zaslán vhodný kotouček. Rozdíl cena zboží Vám bude dorovnán. (dobírka, převodem na účet)
Za jak dlouho vyřídíte moji objednávku?
Po obdržení Vaší objednávky, pokud nebude dohodnuto jinak, zboží expedujeme max. následující pracovní den. Vždy se snažíme, abyste zboží obdrželi max. do dvou dnů od objednání.
Objednal jsem si zboží, ale dopravce při přepravě poškodil balení?
Kupující má právo odmítnout převzetí zásilky, která v době doručení vykazuje viditelně porušený obal nebo jiné prokazatelné poškození. V takovém případě sepište s dopravcem protokol o poškození. Viz. obchodní podmínky sekce reklamace.
Je možné objednat si zboží bez platby za přepravu kurýrní služby?
Standardním dodáním zboží je využití kurýrní služby či přeprava prodejcem. U stálých zákazníku je doprava řešena individuálně. Pro bližší informace nás kontaktujte. Vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc.
Jak se dozvím, že jsem provedl úspěšné objednání zboží přes Vás web?
Po odeslání Vaší objednávky Vám bude zaslán informativní e-mail se souhrnem Vaší objednávky. Dále Vás budeme informovat formou e-mailu o průběhu a expedici Vaší objednávky.